Fredag igen <3

Äntligen fredag!
Sitter här och väntar på att Daniel ska komma hem, han slutade för typ 40 min sen så han borde vart här för längesen, vet inte vad han gör eftersom jag inte får tag i han :( Får väl hoppas att han kmr snart. Det snöar fortfarande ute med :( Gillar inte snö alls, bara blött,jobbigt,kallt och halt, fast det är lite fint ibland men ändå. Vi kunde ju fått den här snön i typ november-december ist för nu, elr hur? Hehe... Nu svarade Daniel på mina sms, fast han har fortfarande inte svarat på vart han är. Skolan var rätt seg idag, tråkiigt, Träslöjden var nog det enda roliga. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men nått kul blir det väl, elr bara ta d luugnt, ska hem och packa lite imorn för nu är det bestämt att vi ska flytta till Fjärås, :S Får väl hoppas att det blir bra iaf. Det löser sig nog... hoppas jag.... Men skriver nog mer senare idag, ska ta reda på vad Daniel gör.. haha ...

Dagens outfit:



Jeans: Gina tricot 99kr ( På rea ) annars 400kr

Svart linne: Gina tricot 79kr om jag inte minns fel.

Svart typ kofta/tröja: Gina tricot 299kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder

2009-02-21 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0