Första Dansträningen :)

Som jag skrev innan hade jag vi terminens första dansträning idag. Det kändes sköönt och roligt att få komma tillbaka efter att jag har haft uppehåll i en termin. Det var lite sådär halv svårt men det kommer nog, har ju inte riktigt kommit in i det än. För er som inte vet så dansar jag HipHop/Newstyle som är en typ blanding mellan hiphop,streetdance och massa annat. Jätte roligt är det iaf, rekommenderar det till er som ska börja dansa. Är lite trött nu efteråt så ska äta lite nudlar och sen duscha med älsklingen sen ska vi nog se på nån rolig film elr nåt, kanske ser klart Lejonkungen 3 som vi började kolla på igår, <3 Gjorde No prov idag med förresten och det gick bättre än förväntat. Sen har det snöat hela dagen, vilket jag inte tycker om. Jag och älskling startade dagen med att vurpa med crossen, det var rätt så halt kan man säga, haha men vi klarade oss bra, och crossen med så det var ju inget farligt, lite roligt faktist, men skriver mer imorn när jag e piggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0