Dansträning<3

Nu är jag hemma efter sen svettig men rolig dansträning.. det var sjuukt kul idag. Dansen är grymt bra, Har Jennifer Jaarnek som ledare :) Superbra är hon <3 Ska duscha snart med<3 När min älskling kan få för sig att komma hem igen, han e aldrig hemma när jag kmr från dansen, har bara haft 2 ggr men ändå... hehe... Får väl hoppas att han kmr snart iaf... Så att han kan duscha med mej... Har typ"storstädat" Daniels rum idag, dammat, dammsugit plockat upå, sorterat och fixat alla mina kläder i garderoben :) Hehe Mkt fiint resultat... Jag är faktist Duktig när jag vill.. Ska flytta på Lördag, inte söndag. Hehe Mamma hade tänkt fel på datumet. haha x) Ska bli kul iaf, hoppas det funkar bra i det nya. Lägger upp bilder på det när vi har flyttat.. Ska fixa lite grejjer nu, Skriver imon<3 NattiNatti alla människor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0