Äntligen lyckats!

Jag har äntligen lyckats fixa min blogg och är rätt nöjd, så det är väl såhär min blogg kmr att se ut framöver just nu :) Sen kanske jag ändrar lite senare :) Blir så tråkigt med samma så länge :) hehe, Gjorde ett nationellt prov i svenska idag, uppsats i typ 3 timmar, det var sjuukt segt men det gick bra och jag fick ihop 5 sidor :) Känner mig duktig nu. Imorgon ska jag göra en redovisning i engelska som jag egentligen skulle ha gjort i måndags och jag har inte gjort uppgiften än så får väl sätta lite fart och börja med den nu snart :) I övrigt så har det inte hänt så mkt idag :) Jag och älsklingen har varit ute och gått med hans kusin hund Svea :) Lite sköönt med en promenad nu när det inte är så jättekallt ute :) och lite motion dör man ju inte av .. :) haha, :) Men ska försöka sätta lite fart med skolarbetena nu:)

Kommentarer
Postat av: Mikkan

haha men gumman du dör ju visst av lite motion :) men det va duktigt av dig ;)

älskar dig ! <3

2009-02-05 @ 18:32:58
URL: http://michellenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0