Äntligen lov! :) <3

Äntligen har vi lov, <3 Riktigt skönt att kunna sova länge på morgonen, igår Gjorde jag min redovisning i engelska och det gick väl sådär tror jag, jag läste alldeles för tyst och fort. Men min lärare sa att det var bra bortsett från det. Själv så trodde jag att jag skulle dö. Redovisningar är det värsta som finns, man bara står där framför klassen och alla stirrar på en, jag blir så jävla nervös och det är sjuukt jobbigt. Jag har alltid haft redovisnings Skräck men nu i 9an har jag iallafall börjat försöka göra lite redovisningar och jag har lyckats med 2 st hittills. har en till v.19 tror jag, den är i engelska den med :S får väl se hur det går med den, men får la hoppas på det bästa :) Igår gjorde vi inte så mkt, efter skolan åkte jag hem till min söta älskling som var med tobbe och ralle. Jag duschade när jag kom till älsklingen, sen gick jag och la mej lite för att dom spelade. Jag somnade och sov typ 1-2 timmar. Det var sjuukt sköönt att sova, var jättetrött, att sova var det bästa jag gjorde igår kan man säga. Sen så gick ralle och tobbe till tobbe och sen till nån fest. vi åkte hem till tobbe för att hämta ciderna vi hade köpt, fast det tog tid innan vi fick dom, så vi var hos tobbe några timmar. Sen åkte vi till älsklingen och lämnade mopparna, så stack vi med till ´den festen som alla andra skulle till. Först ville jag egentligen inte åka dit men ändrade mej sen så vi åkte dit iaf. Den festen sög verkligen, vi kom dit och hann vara där i 20 min sen sa hon som hade den att alla var tvungna att gå. Så jävla seegt. Och nån idiot snodde Tobbes jacka. Sen gick jag,älsklingen,therese,tobbe,david,och dp hem till Danielälsklinng<3 Sen åkte therese och dp. jag somnade först av alla så vet inte när david åkte men vaknade vid 4 av att älsklingen satt och snacka i telefonen, lagom fulll, <3 haha. sen gick vi och la oss och idag vaknade vi 13.20. Nu gör vi inte så mkt, försöker få tag på Sandra men hon svarar inte, skriver mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0