Vårsol!

Även idag kikade solen fram hela dagen. Jätte varmt och skönt ute ju. Tog ingen jacka imorse eftersom det var ganska varmt redan då. Började 10.20 idag. Hade spanska första lektionen. Jag blev klar med mitt arbete om Gran canaria, ett "so-arbete" fast på spanska eller hur man nu ska säga, det var rätt så svårt att komma igång med det, men jag har ju lite svårt med spanskan så det var väl därför. Sen hade vi bara svenska då vi såg på film, sen åt vi lite, blev pizza sallad och macka för mig, för det var nudelwok idag. Sen bar det av till aranäs där vi skulle kolla på en dansföreställning, det visade sig även att min älskling och hans klass skulle dit med, på samma föreställning. Lite roligt faktist. Föreställningen var inte alls som jag väntade mig, trodde det var folk som skulle köra lite dansen och så, som en uppvisning typ. men ist var det en gubbe som snacka bort halva tiden och 3 personer som dansade lite då & då. Allting handlade bara om hur man koreograferar. Väldigt tråkigt, så blev lite besviken på det. Sen skulle jag ta bussen, men Madde (Daniels syrra)  var gullig och lät mig åka med henne eftersom hon ändå skulle hem till dom. Har bara suttit och fixat lite med photoshop efter det, lägger upp en bild här nedan. Sen började dansen halv 7. Vi var bara 4 st idag men vi hade jätte kul iallafall. Är lite seg nu så ska snart duscha sen blir det nog lite mys och film med älsklingen. Godnatt! 

Trixade lite med photofiltre & photoshop den översta & den understa är gjorda i photofiltre & den mittersta i photoshop. 
Tycker alla blev bra faktist. Den första var bara en test bild egentligen. Jag gillar den i mitten bäst, får nån slags vårkänsla av den & Fisken är ju supergullig, eller hur? Det tycker jag iallfall. Jaja, nu måste jag verkligen gå och duscha, nattinatti. :)                                        






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0