Valborg :)

Solstrålar!

Idag är det lika fint väder som igår. Solen skiner för fulla muggar och det är hur varmt som helst. Igår gick det upp till 35 grader i solen hemma. Solade ganska mycket och umgicks en del med mina söta kusiner. Dagen startade väl ganska okej. Har varit ganska slö i skolan idag på grund av värmen. Mitt humör efter skolan har inte heller vart det bästa på grund av en liten incident med lillasyster. Men de har löst sig så får väl hoppas att det glada humöret kommer tillbaka snart. Det är ju valborg idag och dom flesta ungdomarna är väl ute och super då. Men inte jag, eller inte än vad jag vet. För lilla jag har ju dansträning ikväll. Får väl se om vi hinner med nåt efter den. Ska kolla om jag kan få med mig daniel och tobbe till träningen idag, så dom kan kolla :) Hehe Får väl se hur det blir. Det där träningsschemat jag pladdrade om har inte gjorts än, ska försöka få tid till det snart. Nu ska jag inte sitta inne och slappa mer, nu ska jag ut i den härliga solen och värmen. See you. En liten bild på mig här nedan, inte världens bästa men den får duga.


Kommentarer
Postat av: Sandra

sööötnows <3:D

2009-05-03 @ 14:10:40
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0