Tränings schema!

Jag har tänkt på en sak. Jag funderar på att göra ett tränings schema. Jag ska börja motionera och styrketräna lite i sommar, här hemma hos Daniel. Så funderar på att göra upp ett schema på vilka dagar jag ska göra vad. Jag är fast besluten att jag ska börja träna men måste få en spark i rumpan först tror jag. Jag är faktist ganska lat och att motstå godsaker är inte min starka sida precis. Men försök att uppmuntra mig så mycket ni bara kan. Jag ska fan klara det här hur svårt det än blir. Jag ska iallfall sätta mig och försöka få ihop ett schema. Sen ska jag försöka få med Daniel också så att han tränar med mig, lite roligare om man inte är ensam, eller hur?.
Får se hur det blir :) Lägger upp schemat här senare, när jag har fått gjort det. Så kan ni ju säga vad ni tycker om det och sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0