Sommar :)

Dom närmaste dagarna har det vart hur fint väder som helst. Har inte haft tillgång till data i helgen, har varit hos mig fast vi fick internet i söndags. Firade min födelsedag i lördags & jag bakade en tårta till kalaset som blev superbra. Skulle ju fått en digitalkamera, men den jag ville ha var slut, men mamma överaskade mig med en laptop istället, gissa om jag blev glad :) Men får en kamera nästa månad istället. Min mormor och mina kusiner kom i lördags och firade mig. Fick rosor av dom. Hade en trevligt dag med Familjen, Älsklingen och kompisar! tack för allt. :) Igår fyllde amanda år så firade henne med :) Mikkan och Charlie var med här också :)



Har tagit mig tid att lägga in lite bilder från mobilen så här kommer några från allt födelsedagsfirande och lite sommarbilder! :)






Min tårta :)


Amanda på sin födelsedag :) grattis till henne! :)


Lilla Knatte försöker lär sig köra bil. Haha Han spanar efter mamma :)


Jag & Daniel byggde en grill hemma i sandlådan :) hittade inte våran :S Grillade korv med bröd, mysigt :)


Några blommor har slagit ut i en av våra rabatter :)


Påskliljorna också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0