Sky Jumpers

Godkväll alla glada människor :)

Har nyss varit ute och provat Rickards nya Skyjumpers. Det var sjukt kul men jävligt svårt till en början. Dom jag provade är för 70 kilo egentligen så dom var lite stora. När man har kommit in i det så funkar det lite bättre. Dom filmade mig när jag hoppade och gick på dom och allt jag gjorde men får se om jag vågar lägga upp den filmen. Vet inte om jag vill skämma ut mig så mycket. För er som inte vet vad sky jumpers är för nått så lägger jag upp en bild här nedan. Ni kan även klicka in er på www.youtube.com och söka på Sky Jumpers där så hittar ni nog nån som hoppar på ett par :) Jag funderar helt seriöst på att köpa ett par. Dom jag ska köpa isåfall kostar runt 850kr. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0