New Header

Som ni ser så har jag försökt mig på en ny header. Blev ganska nöjd med resultatet. Tycker att det passar bra med lite blommor och sådär nu när sommaren äntligen börjar närma sig. Det enda jag har problem med är kanterrna som ser lite halv knepiga ut och det vita där överst får jag inte bort. Får se om jag hittar någon som har lust att hjälpa mig med det men för stunden är jag nöjd :) Hoppas ni gillar den :) Bilden på mig i headern är typ 2 år gammal men jag har inte förändrats så mycket faktist. som ni kanske ser om ni jämför med dom andra bilderna. Skriver nog mer lite senare nu ska jag kila iväg och kolla vart min lilla älskling är. Han har hoppat iväg med Rickards sky jumpers, troligtvis ända bort till tappen, suck*. Får väl se om jag hittar han. Som sagt, kikar in senare igen. Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0