Massa Plugg

Hej. Hur mår ni?  Jag mår super idag. Härligt väder och varmt. Har massa att plugga på till musikprovet imorgon så hinner inte sitta här så länge till även om jag egentligen vill. Har hunnit skriva mycket alls på bloggen senaste tiden men det har varit så mycket med skolan. Massa nationella prov att göra. Gjorde det första nationella i matte idag. Gick troligtvis bra, hoppas på det bästa som alltid. Jag gör mitt bästa för att hålla igång bloggen. Jag lovar att det kommer mer uppdateringar när alla prov och den skiten är klart. Nu ska jag ta mig nått att äta sen blir det ut på studsmattan och plugga musik. Önska mig lycka till imorgon :)

Resultat på mina tidigare nationella prov, för er som är nyfikna.

Svenska

Läsförståelse: G+
Uppsats: VG
Hörförståelse, Muntligt: VG

Är nöjd med det :) Förutom att jag var ett poäng från VG på läsförståelsen. Fick 5 och Vg var 6.


Engelska:

Läsförståelse: G+
Hörförståelse: G+
Muntliga: VG
uppsatsen: VG

Nöjd här med :)
Trodde aldrig på ett VG på det muntliga men är glad över att det gick så bra som det gjorde :)


Nationella prov jag har kvar att göra:

Muntligt i matte
No - Kemi
 Får se hur det går, är inte så jätte haj på Kemi eller No överhuvudtaget. Matten ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-23 @ 17:46:09
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0