Duktiga jag...

Hej! var ett tag sen jag skrev nu och det beror främst på att jag har varit och hälsat på min bror och hans familj, där jag inte har haft tillgång till data så mycket, inte tid heller faktist. Har även fått lite såkallad bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om. Vill ju skriva så mycket och bra som möjligt för att ni ska vilja fortsätta läsa. Att bara sitta och läsa om vad jag har gjort hela dagarna kanske inte är så kul. Jaja, jag ska försöka bättra mig. men har en sak att berätta. Duktiga jag vurpade med moppen igår, eller ja, inatt. klockan var väl 5 på morgonen eller nåt. Inte så kul, moppen välte över mig på vänster sida,  jag landade under moppen och släpades typ 2-3 meter med moppen över mig. Har ett sår på armbågen som även är lite svullen och massa blå märken på hela vänsterbenet och ont i högersida av nacken. För moppen gick det väl sådär.. Framkåpan över hjulet gick av och det är lite repor här och där. Plus att halva reflexen på sidan är bortskrapad. hehe men det fixar sig säkert. Vi klarar oss, moppen&jag. jaja, det var det de. vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, bloggtorkan kryper långsamt fram inom mig... Ni kanske får några söta bilder på mina blåmärken och sår senare, får väl se :) haha.. nu ska jag fixa lite annat och hoppas på att Danielälskling och tobbe kommer snart. Hugs tills dess!

Kommentarer
Postat av: Anna

DET ÄR KLART ATT JAG MINNS DIG!!!



Lilla gumman, vad du är go!



Vart är det du ska dansa istället, och JA, jag jobbar inte längre för Medborgarskolan - har flyttat också (Halmstad)



Men är riktigt glad över att höra från dig, och andra gamla elever, och glad för att du fortsätter dansa OCH jag saknar och tänker på er OFTA! haha



Fråga mina vänner bara hur ofta jag pratar om hur mycket jag saknar mina elever :P



KRAM!

2009-04-11 @ 10:13:47
URL: http://klagate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0