090422

Hade en mysig & härlig dag med Daniel,Mikkan & Charlie. Först skola, som var segt som vanligt. Sen hängde jag,Daniel & Mikkan med hem till charlie. Vi gjorde inte så mycket där.. Lyssnade på lite musik och hade massa skoj. Vid 4 tiden åkte vi ner till skolan för Mikkan skulle ha utvecklings samtal. Det var sjuukt segt att vänta på henne eftersom det tog typ 40 min. Vi körde varandras moppar under tiden. Charlie provade Daniels och jag och Daniel körde Charlies. När mikkan äntligen kom så hade vi bestämt att vi skulle åka till Björn och grilla. Så vi drog till Charlie och hämtade våra grejer sen stack vi till Björn. Mysigt och varm sommarkväll. Hoppade lite studsmatta och sådär. Efter att vi ätit så åkte vi hem till Daniel en snabbis och sen ner till havet en stund :) Mysigt där med. Vi skulle egentligen åkt till Stallviken efter Lahall men pallade inte också började det bli lite kyligt så åkte hem till Daniel och kollade på film. Vid 9 så måste Mikkan vara hemma så dom var tvungna att dra för en stund sen . Haha och jag sa att dom skulle säga till Mikkans mamma att dom är sena för dom fick bensinstopp, vilket dom även fick. Fast det var inte meningen. Lite kul faktist. Undrar vad Mikkans mamma säger nu iallfall.. får väl ringa Mikkan sen. Måste lägga mig tidigt idag, börjar halv 9 imorn med Nationellt prov i Matte. Får väl se hur det går, känner mig inte så jätte säker på allt. Får inte glömma min miniräknare heller då går jag under. Skulle ha pluggat lite idag men har inte orkat, haft lust ellet hunnit. Men det går nog ändå, nationella är inget man kan plugga till, det är allt man ska kunna.


Min dag i helhet:

* Försov mig och vakna kl 7 när bussen gick 20 över. Fast jag hann.

* Seg skoldag.

* Jag,Daniel,Mikkan & Charlie drog till Charlie.

* Mikkans utvecklingsamtal.

* Grillade hos Björn, mysigt (a)

* Hem till Daniel en snabbis.

* Lahall och kolla på havet en stund i sommarvärmen. Hoppas att den stannar.

* Hem till Daniel och Kolla Film.

* Mikkan och charlie drog.

* Först duscha sen film

* Sen blir det nog Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0