090412

Heej :)

Det är sjukt fint väder ute idag. Underbart härligt och varmt. Ska nog vara ute lite mer idag istället för att sitta vid datan som jag gjorde igår. Man får ju passa på så länge det är fint. Jag kommer ändå inte ha tillgång till dator senare idag eftersom jag och Daniel ska hem till mig ikväll. Så passar på att skriva nu medans jag kan. Har inte så mycket att skriva just nu, mer änt att jag fortfarande har ont,ont,ont efter vurpan. Inte lyckat precis.Rickard har varit snäll och satt fast kåpan som lossnade iallfall. Utan att jag visste om det, han kom in till oss imorse och sa att han hade gjort det. Nu ska jag fixa mig lite, har nyss duschat. Får se om jag hinner skriva mer sen innan vi åker. Kramisar tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0